Popular Articles
Vragen over de wachtkamer
Wanneer kan ik mijn cliënt oproepen? Zodra u een afspraak heeft aangemaakt krijgt uw cliënt een mail met een uitnodiging voor het beeldbel gesprek en kan de cliënt, door middel van de verkregen link, in de wachtkamer plaats nemen. Zodra de cliënt in ...
Camera afgewezen in Google Chrome
Als u WeSeeDo gebruikt krijgt u de vraag om de camera te accepteren, als u deze afwijst door op 'blokeren' te drukken zal de camera niet aangesproken kunnen worden en kan u geen beeld bel gesprek kunnen voeren. In de volgende stappen wordt uitgelegd ...
Hoe kan ik mijn scherm delen?
Beeldscherm of applicatie delen Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om uw scherm te delen. Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk: Navigatiebalk Wanneer je op de drie puntjes klikt krijg je meerder opties om een scherm te ...
Handleidingen
Op deze pagina vind je de meest recente versie van alle handleidingen. Voor ons product WeSeeDo Persoonlijk vindt je hier de handleiding betreffende: De agent (oftewel gebruiker) De assistent (oftewel planner) De beheerder De navigatiebalk Ook vindt ...
Twee factor authenticatie gebruikers
In dit artikel leggen we je uit hoe jij je twee factor authenticatie moet instellen. Wil je meer weten hoe jij dit voor jouw omgeving moet activeren, kijk dan hier verder. Google authenticator downloaden Om gebruik te maken van twee factor ...