Beeld en geluid lopen niet synchroon

Beeld en geluid lopen niet synchroon

Wanneer het beeld en geluid niet synchroon lopen, is dat meestal te wijten aan de internetverbinding of aan de gebruikte hardware.

Voor het testen van de internetverbinding kun je gaan naar https://weseedo.speedtestcustom.com/. Kijk hier vooral naar de waarden van ping en upload.
  1. Wanneer de waarde voor ping erg hoog is, zorgt dit ervoor dat elke van de duizenden pakketjes data met die zelfde tijd vertraagd worden verstuurd. Wanneer je op de Wi-Fi werkt, controleer of de dekking volstaat en probeer eventueel dichter bij het Wi-Fi modem te gaan zitten om te kijken of dit verbeterd.

    Wanneer je via een kabel op de router/modem bent aangesloten en deze waarde is erg hoog, test dan eventueel met een andere kabel.

    Als bovenstaande deze waarde niet naar beneden brengt, neem dan contact op met de internet leverancier om na te vragen wat hieraan gedaan kan worden.

  2. Wanneer de upload van de verbinding erg laag is, heeft dit veel invloed op de verbinding. WeSeeDo zal proberen de kwaliteit naar beneden bij te stellen om problemen te voorkomen, echter is dit niet altijd voldoende.
Soms kan het ook aan de hardware van de pc of laptop liggen. Wanneer de hardware in de regel erg traag functioneert, zal dit ook zeker invloed hebben op de verbinding. 

    • Related Articles

    • Microfoon werkt niet

      Soms kan het voorkomen dat de microfoon niet werkt bij een gesprek. Een veel voorkomend probleem is dat de microfoon wordt gereserveerd door een andere applicatie of dat de instellingen voor bijv. privacy niet goed staan. Windows Druk op WIN+R Type ...
    • Camera werkt niet / Bezig met verbinden

      De camera werkt niet Wanneer u een melding krijg dat de camera niet gedetecteerd kan worden dan heeft dit vaak te maken met dat de camera niet gebruikt kan worden door de webbrowser. Is de camera goed geïnstalleerd? Windows In Windows kunt u via ...
    • Mijn gesprekken vallen uit / haperen

      Het kan voorkomen dat gesprekken uitvallen of haperen, dit kan te maken hebben met meerdere factoren. Om een goede beeldbel verbinding tot stand te brengen bent u afhankelijk van een aantal factoren. De twee belangrijkste factoren zijn een goede ...
    • Notificatie mailtjes behandelen

      Kan ik de notificatiemailtjes die ik krijg uitzetten? WeSeeDo stuurt notificatie mailtjes als er een afspraak is gemaakt of wordt geannuleerd en herinneringsmailtjes 24 uur voordat de afspraak begint, wanneer de afspraak minimaal 36 uur van te voren ...
    • Console Log opslaan

      Console Log opslaan Wanneer de sessie spontaan word afgebroken of als u tijdens gesprek zwart scherm ervaart kan u ons de console log opsturen, dit is alleen technische informatie. Vernieuw de pagina niet en blijft u, wanneer mogelijk, ingelogd in ...