Camera geweigerd op een Android apparaat

Camera geweigerd op een Android apparaat

Als u WeSeeDo gebruikt krijgt u de vraag om de camera te accepteren, als u deze op uw telefoon eerder op weigeren heeft gezet zal de camera niet aangesproken worden en kan u geen beeld bel gesprek voeren. In de volgende stappen wordt uitgelegd hoe u dan alsnog de camera kan accepteren.
  1. Ga naar de instellingen van uw apparaat


  2. Navigeer naar 'Apps'


  3. Navigeer naar 'Chrome' of een andere browser waar u gebruik van maakt


  4. Open het kopje 'Machtigingen'


  5. Open het kopje 'Camera' en zet de machtiging op 'Toestaan' en ga daarna terug naar 'Machtigingen'


  6. Open het kopje 'Microfoon' en zet de machtiging op 'Toestaan' en ga daarna terug naar 'Machtigingen'


  7. Sluit de instellingen van je telefoon en probeer het opnieuw




    • Related Articles

    • Camera geweigerd op een iOS apparaat

      Als u WeSeeDo gebruikt krijgt u de vraag om de camera te accepteren, als u deze op uw telefoon eerder op weigeren heeft gezet zal de camera niet aangesproken worden en kan u geen beeld bel gesprek voeren. In de volgende stappen wordt uitgelegd hoe u ...
    • Camera problemen WeSeeDo - Direct

      WeSeeDo - Direct Als u bent ingelogd in uw WeSeeDo Direct omgeving kunt u een sms versturen om een beeld verbinding tot stand te brengen. Als u een 06-nummer heeft ingevoerd en op 'verstuur de sms' heeft geklikt zal er vanuit WeSeeDo een SMS worden ...
    • Waarom doet mijn camera het niet?

      De camera werkt niet Wanneer u een melding krijg dat de camera niet gedetecteerd kan worden dan heeft dit vaak te maken met dat de camera niet gebruikt kan worden door de webbrowser. Is de camera goed geïnstalleerd? Windows In Windows kunt u via ...
    • Waarom zie ik een grijs scherm?

      Waarom zie ik een grijs scherm? Het grijze scherm met een rode driehoek rechtsonderin het scherm kan veroorzaakt worden door twee verschillende situaties. Als er wel een verbinding tot stand kan worden gebracht en het gesprek verloopt verder soepel, ...
    • Waarom krijg ik een toestemming foutmelding op Apple?

      Als u wilt schermdelen tijdens een WeSeeDo sessie, maar een permissie foutmelding op uw Apple computer krijgt, check dan of u in uw systeemvoorkeuren de juiste permissies zijn ingeschakeld. Volg de stappen om de computer toegang te geven om uw scherm ...