Hoe sla ik de Console Log op?

Hoe sla ik de Console Log op?

Console Log opslaan
Wanneer de sessie spontaan word afgebroken of als je tijdens je gesprek een zwart scherm ervaart kun je ons de console log opsturen, dit is alleen technische informatie. Met deze technische informatie is het voor ons makkelijker te constateren wat er aan de hand is.
Vernieuw de pagina niet en blijf, wanneer mogelijk, ingelogd in Google Chrome en verstuur ons de Console Log van de WeSeeDo pagina.
Sluit de tabblad van de WeSeeDo pagina niet, als u Chrome of het tabblad sluit en/of de pagina ververst, zullen de log gegevens verdwijnen.
Op deze pagina leggen we uit hoe deze console log opgeslagen kan worden. Als je ons de console log opstuurt, stuur ons dan ook alstublieft een uitgebreide omschrijving mee wat je hebt ervaren.

Voor meer informatie in de console log hebben wij ook timestamps nodig, deze hoeft u maar 1 keer aan te zetten, als u dat al gedaan heeft ga dan verder naar stap 5.
  1. Druk op toets 'F12' in het geval van een Windows computer, er zal dan een venster openen met technische informatie.
    Druk de toetsen 'CMD+ALT+i' in het geval van een MacOs computer, er zal dan een venster openen met technische informatie.
  2. Open de instellingen van dit geopende venster door op de 3 puntjes te klikken en klik daarna op 'settings'
    Settings menu

  3. Ga naar de kop 'preferences' en scroll naar beneden tot u de titel 'Console' ziet en zet een vinkje bij 'show timestamps'
    Show timestamps

  4. Sluit dit venster door op kruisje te klikken rechts boven in beeld.
    Menu afsluiten

  5. Kies de knop 'console', deze ziet u boven in het geopende venster.
    Als u meteen stap 5 wilt uitvoeren drukt u dan eerst op F12 op uw toetsenbord voor windows
    Als u meteen stap wilt uitvoeren drukt u dan eerst de toetsen Cmd+Alt+I in op uw toetsenbord voor MacOs
    console log
  6. Wanneer de console geladen is gaat u naar een willekeurige plek in deze tekst en klikt u op uw rechter muis knop.
  7. Er verschijnt een pop-up met verschillende opties, kies dan voor 'save as' of voor 'opslaan als'.
    Save console log as
  8. Sla deze log op in uw computer op een plek waar u deze makkelijk weer kan vinden.
    De log zal een naam krijgen die lijkt zoals deze: login.weseedo.nl-1587970079127
    console log opslaan
  9. Verstuur deze log naar: support@weseedo.nl

    • Related Articles

    • Hoe werkt de wachtkamer?

      Wanneer kan ik mijn cliënt oproepen? Zodra u een afspraak heeft aangemaakt krijgt uw gespreksdeelnemer een mail met een uitnodiging voor het beeldbel gesprek en kan de gespreksdeelnemer, door middel van de verkregen link, in de wachtkamer plaats ...
    • Hoe werkt de chat functie in WeSeeDo?

      Hoe kan ik chatten? Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om te chatten met uw gespreksdeelnemers. Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk: Klik op het icoon met de text wolkjes, groen omlijnd in het plaatje hierboven. De chat ...
    • Waar en hoe log ik in op mobiele apparaten?

      Apple: Als Agent kunt u met een iPhone of iPad product inloggen, dit doet u in Safari en niet met Google Chrome, Chrome is namelijk op een iPhone en iPad Safari in een uitgekleed jasje met de looks van Chrome. Dit zorgt ervoor dat niet alle functies ...
    • Waarom krijg ik de 'toegang geweigerd' melding op mijn IPhone?

      Als je een melding krijgt van "Toegang geweigerd" wat betreft camera- of microfoontoegang op je iPhone, betekent dit dat je browser of een app geen toegang heeft tot je camera of microfoon. Er zijn 2 manieren hoe je deze toegang weer kan verlenen. ...
    • Hoe kan ik WeSeeDo op mijn bureaublad zetten? (snelkoppeling aanmaken)

      Snelkoppeling aanmaken Om WeSeeDo snel te kunnen starten, kunt u gemakkelijk een snelkoppeling aanmaken voor op uw bureaublad. Hieronder staat beschreven hoe dit te doen is. Windows WeSeeDo Open Google Chrome en ga naar https://login.weseedo.nl/. ...