Waarom krijg ik een toestemming foutmelding op Apple?

Waarom krijg ik een toestemming foutmelding op Apple?

Als u wilt schermdelen tijdens een WeSeeDo sessie, maar een permissie foutmelding op uw Apple computer krijgt, check dan of u in uw systeemvoorkeuren de juiste permissies zijn ingeschakeld. Volg de stappen om de computer toegang te geven om uw scherm te delen.

1. Klik op het Apple icoon links bovenin uw scherm


2. Klik op Systeemvoorkeuren...


3. Klik op Beveiliging en Privacy


4. In het linker vak, scrol naar beneden tot u Schermopname ziet


5. Klik op het slotje links onderin om toestemming te geven om aanpassingen te maken. Het kan zijn dat u uw computer wachtwoord moet invullen.


7. Zorg ervoor dat Google Chrome aangevinkt is (als u een andere browser gebruikt, zorg ervoor dat die browser aangevinkt is)
  -Mocht Chrome er niet tussen staan, klik op het + icoon en voeg de browser handmatig toe. 




8. Start Chrome opnieuw op en scherm delen zal het moeten doen.





    • Related Articles

    • Waarom zie ik een grijs scherm en/of een rode driehoek?

      Waarom zie ik een grijs scherm? Het grijze scherm met een rode driehoek rechtsonderin het scherm kan veroorzaakt worden door twee verschillende situaties. Als er wel een verbinding tot stand kan worden gebracht en het gesprek verloopt verder soepel, ...
    • Waarom krijg ik geen goeie verbinding op Internet Explorer?

      Verbindingen kunnen niet tot stand komen bij gebruik van de browser internet Explorer. Internet Explorer ondersteund namelijk geen videobel functionaliteit, welke vereist is voor het gebruik van WeSeeDo. Je kunt overschakelen naar Google Chrome, ...
    • Waarom heb ik een geel vlak linksboven in mijn scherm? (Firefox geeft XML Parsing Error)

      Waarschijnlijk maak je gebruik van Mozilla Firefox als browser. De melding is namelijk een bekende bug in Firefox, waar lang niet iedereen last van heeft en waar wij als WeSeeDo zijnde helaas niets aan kunnen doen. Firefox toont namelijk een soort ...
    • Waarom hoor ik of mijn gesprekspartner een echo tijdens het gesprek?

      Heb je tijdens online gesprekken last van een echo? Dit fenomeen, waarbij deelnemers zichzelf terug horen, kan storend zijn. Het komt vaak voor wanneer deelnemers geen koptelefoon gebruiken en tegelijkertijd de microfoon van hun apparaat aan hebben ...
    • Waar en hoe log ik in op mobiele apparaten?

      Apple: Als Agent kunt u met een iPhone of iPad product inloggen, dit doet u in Safari en niet met Google Chrome, Chrome is namelijk op een iPhone en iPad Safari in een uitgekleed jasje met de looks van Chrome. Dit zorgt ervoor dat niet alle functies ...