Waarom heb ik een geel vlak linksboven in mijn scherm? (Firefox geeft XML Parsing Error)

Waarom heb ik een geel vlak linksboven in mijn scherm? (Firefox geeft XML Parsing Error)



Waarschijnlijk maak je gebruik van Mozilla Firefox als browser. De melding is namelijk een bekende bug in Firefox, waar lang niet iedereen last van heeft en waar wij als WeSeeDo zijnde helaas niets aan kunnen doen. Firefox toont namelijk een soort van indicator tijdens een videocall, welke aangeeft dat je ook daadwerkelijk in gesprek bent:



Er is wel een work-around voor om deze indicator te verbergen, maar of deze de melding ook weghaalt kunnen we niet met 100% zekerheid te zeggen. 

Mocht je in Windows werken, dan zou je via de toetsencombinatie ⊞ WIN + R het dialoog uitvoeren kunnen starten en daar onderstaande in te voeren, gevolgd door een ENTER
%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\

In deze map zul je een map vinden welke eindigt op .default. Open deze map. Maak nu vervolgens hier een nieuwe map aan genaamd chrome. Plaats het bijgevoegde bestand in de nieuwe aangemaakte map chrome. Sluit nu Firefox helemaal af en start deze opnieuw. 

Nu zou de indicator niet meer getoond moeten worden, maar zoals al eerder aangegeven kunnen we niet met zekerheid te zeggen of dit de melding ook voorkomt. 

    • Related Articles

    • Waarom zie ik een grijs scherm en/of een rode driehoek?

      Waarom zie ik een grijs scherm? Het grijze scherm met een rode driehoek rechtsonderin het scherm kan veroorzaakt worden door twee verschillende situaties. Als er wel een verbinding tot stand kan worden gebracht en het gesprek verloopt verder soepel, ...
    • Hoe kan ik mijn scherm delen?

      Beeldscherm of applicatie delen Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om uw scherm te delen. Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk: Navigatiebalk Klik op de drie puntjes aan het einde van de navigatie balk. U kunt kiezen uit de ...
    • Waarom hoor ik of mijn gesprekspartner een echo tijdens het gesprek?

      Heb je tijdens online gesprekken last van een echo? Dit fenomeen, waarbij deelnemers zichzelf terug horen, kan storend zijn. Het komt vaak voor wanneer deelnemers geen koptelefoon gebruiken en tegelijkertijd de microfoon van hun apparaat aan hebben ...
    • Waarom krijg ik een toestemming foutmelding op Apple?

      Als u wilt schermdelen tijdens een WeSeeDo sessie, maar een permissie foutmelding op uw Apple computer krijgt, check dan of u in uw systeemvoorkeuren de juiste permissies zijn ingeschakeld. Volg de stappen om de computer toegang te geven om uw scherm ...
    • Waarom is mijn gebruikersnaam of wachtwoord incorrect?

      Wanneer de melding verschijnt dat de gebruikersnaam of het wachtwoord onjuist is, controleer dan het volgende: Is de URL correct? Voor WeSeeDo is dit: https://login.weseedo.nl/ Voor WeSeeDo Direct is dit: https://login-direct.weseedo.nl Voor de ...