Hoe kan ik mijn scherm delen?

Hoe kan ik mijn scherm delen?

Beeldscherm of applicatie delen

Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om uw scherm te delen.
Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk:
Navigatiebalk
Wanneer je op de drie puntjes klikt krijg je meerder opties om een scherm te delen. 
U krijgt de keuze uit de volgende opties:
  1. een Presentatie starten (PDF, Excel, Wordt, pptx, ect.).
  2. je scherm te delen.
    Opties

  1. Presentatie

    1. Wanneer u de knop 'Presentatie starten' aanklikt word u doorverwezen naar uw verkenner / Finder, vanuit daar kun je een bestand openen die je wilt delen een PowerPoint Presentatie, Excel, Wordt, PDF, ect. Je kunt de presentatie bedienen binnen in uw WeSeeDo scherm en de beeldverbinding blijft bestaan. Het WeSeeDo scherm zal zich in tweeën delen.

  1. Scherm delen

    1. Wanneer u de knop 'Scherm delen' aanklikt krijgt u de volgende opties:
      1. 'je volledige scherm'
      2. 'App-venster'
      3. 'Chrome-tabblad'

      1. Je Volledige scherm delen

        1. Als u uw scherm volledig wilt delen dan kunt u dat doen om voor deze optie te kiezen. Als u voor deze optie heeft gekozen dan klikt u op de knop 'Delen'. De Client ziet dan uw volledige scherm gedeeld en de camera van de behandelaar.

      1. App-venster

        1. Als u een bepaalde applicatie wilt delen kunt u dat doen door op deze tab klikken, in deze tab kan u een keuze maken uit de App-vensters die op dat moment open staan om te delen. U kiest een applicatie uit en klikt dan op de knop 'Delen'. Uw client ziet dan alleen het gedeelde App venster en de camera van de behandelaar.

      1. Chrome-tabblad

        1. Als u een bepaalde webpagina wilt delen kunt u op deze tab klikken en kunt u een keuze maken uit Google Chrome tabbladen die geopend zijn. U kiest een Chrome tabblad uit en klik dan op de knop 'Delen'. Uw client ziet dan alleen het  gedeelde Chrome tabblad en de camera van de behandelaar.

Split-Screen

Wat doe ik als ik een mijn scherm wil delen maar ook mijn cliënt wil blijven zien? Het is mogelijk om dan een split-screen te maken, dit werkt niet als u een powerpoint volledig scherm wilt delen.

Windows:

  1. Maak een split-screen
    1. U kunt het WeSeeDo scherm met uw muis oppakken door uw linkermuis knop bovenaan op de balk te klikken en uw muisknop in geklikt te houden en deze naar 1 kant van uw beeldscherm trekken. Gaat u zo ver door dat uw muis het eind van het beeldscherm raakt. Er zal een contour verschijnen, wanneer deze contour verschijnt kunt u de linker muisknop los laten en zal dit scherm aan dit kant van het scherm zichzelf vastzetten.
    2. Wanneer u bovenstaande heeft gedaan krijgt u de optie welke geopende applicatie u aan het andere kant van het scherm wilt hebben, hier kunt u dan een keuze in maken.
     Let op: de applicaties moet wel in verkleinde modus staan

MacOs:

  1. Verklein uw scherm
    1. U kunt op uw MacOs de grote van uw schermen aanpassen, dit kan u doen door uw muis in een hoek van het scherm te zetten en deze kleiner te maken. Deze kan u dan positioneren op een plek waar u deze wilt hebben en dat kan u ook met de andere applicatie doen.

    • Related Articles

    • Mijn gesprekken vallen uit / haperen

      Het kan voorkomen dat gesprekken uitvallen of haperen, dit kan te maken hebben met meerdere factoren. Om een goede beeldbel verbinding tot stand te brengen bent u afhankelijk van een aantal factoren. De twee belangrijkste factoren zijn een goede ...
    • Vragen over de wachtkamer

      Wanneer kan ik mijn cliënt oproepen? Zodra u een afspraak heeft aangemaakt krijgt uw cliënt een mail met een uitnodiging voor het beeldbel gesprek en kan de cliënt, door middel van de verkregen link, in de wachtkamer plaats nemen. Zodra de cliënt in ...
    • Twee factor authenticatie beheeromgeving

      In dit artikel leggen we je uit hoe je een twee factor authenticatie kan afdwingen voor jouw klanten, hoe je deze kan resetten en hoe je deze weer kan 'uitschakelen' voor WeSeeDo gebruikers en beheerders. Wil je meer weten hoe dit voor jouw klanten ...
    • Camera problemen WeSeeDo - Direct

      WeSeeDo - Direct Als u bent ingelogd in uw WeSeeDo Direct omgeving kunt u een sms versturen om een beeld verbinding tot stand te brengen. Als u een 06-nummer heeft ingevoerd en op 'verstuur de sms' heeft geklikt zal er vanuit WeSeeDo een SMS worden ...
    • Notificatie mailtjes behandelen

      Kan ik de notificatiemailtjes die ik krijg uitzetten? WeSeeDo stuurt notificatie mailtjes als er een afspraak is gemaakt of wordt geannuleerd en herinneringsmailtjes 24 uur voordat de afspraak begint, wanneer de afspraak minimaal 36 uur van te voren ...