Kan ik notificatie e-mails uitzetten? (Outlook en Gmail)

Kan ik notificatie e-mails uitzetten? (Outlook en Gmail)

Kan ik de notificatiemailtjes die ik krijg uitzetten?
WeSeeDo stuurt notificatie mailtjes als er een afspraak is gemaakt, wordt geannuleerd en worden er herinneringsmails gestuurd 24 uur voordat de afspraak begint (wanneer de afspraak minimaal 36 uur van te voren is aangemaakt). Mocht u deze mailtjes niet willen ontvangen kan u een map aanmaken waar deze berichten automatisch heen gestuurd kunnen worden. De meeste mail applicaties bieden 'regels' of 'filters' aan om uw postvak georganiseerd te houden.

Notificatie e-mails uitzetten beheeromgeving

​In de beheeromgeving is het mogelijk om de notificatie e-mails uit te zetten voor de WeSeeDo' er (agent). Als je deze optie uitzet ontvang je geen enkele mail meer betreft de afspraken. Heb je geen toegang tot de beheeromgeving, neem dan contact op met je beheerder of leverancier.

Outlook

  1. Klik op uw rechter muis knop van uw mailbox en klik op 'Nieuwe map'


  2. Geef deze nieuwe map uw gewenste naam.


  3. Ga naar 'bestand' in het outlook venster
  4. Open 'Regels en waarschuwingen beheren'


  5. Selecteer 'Nieuwe regel...' er zal dan een nieuw scherm openen.


  6. Selecteer 'Berichten van iemand naar een map verplaatsen' en klik op 'volgende >'


  7. Geef de volgende voorwaarden aan waar de regel aan moet voldoen:


  8. Vul bij stap 2 het email adres 'postmaster@weseedo.nl' in, mocht u mailtjes krijgen van een andere afzender vul dan hier dat mail adres in.
    Wanneer je het email adres hebt ingevuld klik dan op 'OK'


  9. Klik op 'Volgende >'
  10. Selecteer hier de acties die op de regel uitgevoerd moeten worden
    -Het verwerken van regels beëindigen
    -Verplaats het bericht naar *naam map*


    Kies bij stap 2 de eerder gemaakte map en klik op 'OK'


  11. Venster: Wat wilt u met het bericht doen?
    Klik op 'Volgende >'

  12. Venster: Zijn er uitzonderingen?
    Klik op 'Volgende >'


  13. Vul bij stap 1 de gewenste naam in voor deze regel
    Vul bij stap 2 de opties voor deze regel in
    Klik daarna op 'Voltooien'


Gmail




  1. Ga naar de tandwiel rechts boven in beeld klik hier op en open 'Alle instellingen bekijken'


  2. Klik in de menubalk boven in beeld op 'Filters en geblokkeerde adressen'


  3. Klik op 'Nieuwe filter maken'


  4. Vul bij het kopje 'van' het email adres 'postmaster@weseedo.nl' in, mocht u mailtjes krijgen van een andere afzender vul dan hier dat mail adres in. Klik daarna op 'Filter maken'


  5. Selecteer 'inbox overslaan (archiveren)' en 'Het label toepassen'


  6. Klik op 'Label kiezen' en klik daarna op 'Nieuw label'


  7. Geef uw gewenste naam op voor dit label en klik op 'Maken'


  8. De label die u zojuist heeft aangemaakt zal nu zichtbaar zijn bij 'Het label toepassen', klik op 'Filter maken' om de filter daadwerkelijk toe te laten passen.


    • Related Articles

    • Hoe kan ik mijn scherm delen?

      Beeldscherm of applicatie delen Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om uw scherm te delen. Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk: Navigatiebalk Klik op de drie puntjes aan het einde van de navigatie balk. U kunt kiezen uit de ...
    • Waarom zie ik een grijs scherm en/of een rode driehoek?

      Waarom zie ik een grijs scherm? Het grijze scherm met een rode driehoek rechtsonderin het scherm kan veroorzaakt worden door twee verschillende situaties. Als er wel een verbinding tot stand kan worden gebracht en het gesprek verloopt verder soepel, ...
    • WeSeeDo en PharmaPartners

      WeSeeDo en PharmaPartners hebben de handen ineengeslagen om veilig beeldbellen vanuit de verschillende zorgsystemen van PharmaPartners zo makkelijk mogelijk te maken. Dat betekent dat zorgverleners vanaf nu ook vanuit Medicom en Pharmacom veilig en ...
    • Kan ik WeSeeDo gebruiken in full-screen modus?

      Hoewel WeSeeDo zelf geen ingebouwde full-screen functionaliteit biedt, zijn er wel browserinstellingen die dit mogelijk maken. Ontdek hieronder hoe je deze instellingen kunt gebruiken om WeSeeDo in volledig scherm te bekijken. 1. Full Screen via F11: ...
    • Waar en hoe log ik in op mobiele apparaten?

      Apple: Als Agent kunt u met een iPhone of iPad product inloggen, dit doet u in Safari en niet met Google Chrome, Chrome is namelijk op een iPhone en iPad Safari in een uitgekleed jasje met de looks van Chrome. Dit zorgt ervoor dat niet alle functies ...