Vragen over de wachtkamer

Vragen over de wachtkamer

Wanneer kan ik mijn cliënt oproepen?

Zodra u een afspraak heeft aangemaakt krijgt uw cliënt een mail met een uitnodiging voor het beeldbel gesprek en kan de cliënt, door middel van de verkregen link, in de wachtkamer plaats nemen. Zodra de cliënt in de wachtkamer plaats heeft genomen, verschijnt in uw wachtkamer een groen bolletje bij de betreffende afspraak. Het groene bolletje betekend dat uw cliënt in de wachtkamer zit en klaar is om opgeroepen te worden. U kunt het gesprek starten via de knop "Start gesprek". Een cliënt kan altijd eerder dan de geplande starttijd in de wachtkamer plaatsnemen. 

De verbinding is verbroken en wil weer contact met mijn cliënt

Als de verbinding om welke reden dan ook word verbroken is het mogelijk voor de cliënt om opnieuw in de wachtkamer plaats te gaan nemen door middel van de verkregen link in de mail, het is ook mogelijk om de pagina te verversen voor de cliënt. In de wachtkamer zal het bolletje bij het gesprek weer groen worden en de knop zal activeren met de tekst: "Start gesprek opnieuw"
Let op: de link verloopt wel wanneer de eindtijd van de afspraak is verstreken, de minimale duur van de afspraak is altijd een uur.
Voorbeeld 1: Een afspraak van 12:00 - 12:15, de link blijft geldig tot 13:00
Voorbeeld 2: Een afspraak van 12:00 - 13:30, de link blijft geldig tot 13:30

Hoe vaak kan mijn cliënt de link gebruiken?

Uw cliënt kan de link zo vaak gebruiken als de cliënt wil, de link verloopt echter wanneer de eindtijd van de afspraak verstreken is.

Mijn cliënt zit wel in de wachtkamer en het bolletje is rood en kan hem daardoor niet oproepen

Het kan gebeuren dat een cliënt in de wachtkamer zit maar u de cliënt niet als beschikbaar ziet. Dit wordt veroorzaakt doordat uw browser de informatie niet goed opvraagt bij de systemen van WeSeeDo. Wanneer u de pagina vernieuwt, zou u de afspraken alsnog moeten kunnen zien. Dit kunt u doen door de volgende toetsen combinatie in te drukken:
  1. Voor Windows: CTRL+SHIFT+R
  2. Voor Mac: CMD+SHIFT+R 

    • Related Articles

    • Camera problemen WeSeeDo - Direct

      WeSeeDo - Direct Als u bent ingelogd in uw WeSeeDo Direct omgeving kunt u een sms versturen om een beeld verbinding tot stand te brengen. Als u een 06-nummer heeft ingevoerd en op 'verstuur de sms' heeft geklikt zal er vanuit WeSeeDo een SMS worden ...
    • Beeld en geluid lopen niet synchroon

      Wanneer het beeld en geluid niet synchroon lopen, is dat meestal te wijten aan de internetverbinding of aan de gebruikte hardware. Voor het testen van de internetverbinding kun je gaan naar https://weseedo.speedtestcustom.com/. Kijk hier vooral naar ...
    • Chatten in een WeSeeDo gesprek

      Een link versturen In de chat van WeSeeDo is het mogelijk om een link te versturen. De link die je in de chat verstuurd is alleen aanklikbaar als de link begint met 'https://', oftewel een beveiligde verbinding is. Voorbeeld: ...
    • Mijn gesprekken vallen uit / haperen

      Het kan voorkomen dat gesprekken uitvallen of haperen, dit kan te maken hebben met meerdere factoren. Om een goede beeldbel verbinding tot stand te brengen bent u afhankelijk van een aantal factoren. De twee belangrijkste factoren zijn een goede ...
    • Notificatie mailtjes behandelen

      Kan ik de notificatiemailtjes die ik krijg uitzetten? WeSeeDo stuurt notificatie mailtjes als er een afspraak is gemaakt of wordt geannuleerd en herinneringsmailtjes 24 uur voordat de afspraak begint, wanneer de afspraak minimaal 36 uur van te voren ...