Hoe werkt de wachtkamer?

Hoe werkt de wachtkamer?

Wanneer kan ik mijn cliƫnt oproepen?

Zodra u een afspraak heeft aangemaakt krijgt uw gespreksdeelnemer een mail met een uitnodiging voor het beeldbel gesprek en kan de gespreksdeelnemer, door middel van de verkregen link, in de wachtkamer plaats nemen. Zodra de gespreksdeelnemer in de wachtkamer plaats heeft genomen, verschijnt in uw wachtkamer een groen bolletje bij de betreffende afspraak. Het groene bolletje betekend dat uw gespreksdeelnemer in de wachtkamer zit en klaar is om opgeroepen te worden. U kunt het gesprek starten via de knop "Start gesprek". Een gespreksdeelnemer kan altijd eerder dan de geplande starttijd in de wachtkamer plaatsnemen. 

De verbinding is verbroken en ik wil weer contact met mijn gespreksdeelnemer

Als de verbinding om welke reden dan ook word verbroken, is het mogelijk voor de gespreksdeelnemer om opnieuw in de wachtkamer plaats te nemen door middel van de verkregen link in de mail. Het is ook mogelijk om de pagina te verversen voor de gespreksdeelnemer. In de wachtkamer zal het bolletje bij het gesprek weer groen worden en de knop zal activeren met de tekst: "Start gesprek"
Let op: de link verloopt wel wanneer de eindtijd van de afspraak is verstreken, de minimale duur van de afspraak is altijd een uur.
Voorbeeld 1: Een afspraak van 12:00 - 12:15, de link blijft geldig tot 13:00
Voorbeeld 2: Een afspraak van 12:00 - 13:30, de link blijft geldig tot 13:30

Hoe vaak kan mijn gespreksdeelnemer de link gebruiken?

Uw gespreksdeelnemer kan de link zo vaak gebruiken als hij/zij wilt, de link verloopt echter wanneer de eindtijd van de afspraak verstreken is.

Mijn gespreksdeelnemer zit wel in de wachtkamer en het bolletje is rood en kan hem daardoor niet oproepen

Het kan gebeuren dat een gespreksdeelnemer in de wachtkamer zit maar u de gespreksdeelnemer niet als beschikbaar ziet. Dit wordt veroorzaakt doordat uw browser de informatie niet goed opvraagt bij de systemen van WeSeeDo. Wanneer u de pagina vernieuwt, zou u de afspraken alsnog moeten kunnen zien. Dit kunt u doen door de volgende toetsen combinatie in te drukken:
  1. Voor Windows: CTRL+SHIFT+R
  2. Voor Mac: CMD+SHIFT+R 

    • Related Articles

    • Hoe werkt de chat functie in WeSeeDo?

      Hoe kan ik chatten? Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om te chatten met uw gespreksdeelnemers. Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk: Klik op het icoon met de text wolkjes, groen omlijnd in het plaatje hierboven. De chat ...
    • Hoe snel ontvang je een afspraakbevestiging na het maken van een afspraak?

      Zodra je via WeSeeDo op 'Uitnodiging versturen' klikt, ontvangt je binnen één minuut een bevestigingsmail. Je gesprekspartner krijgt tegelijkertijd ook een uitnodigingsmail. Dit snelle proces zorgt ervoor dat beide partijen direct alle nodige ...
    • Hoe sla ik de Console Log op?

      Console Log opslaan Wanneer de sessie spontaan word afgebroken of als je tijdens je gesprek een zwart scherm ervaart kun je ons de console log opsturen, dit is alleen technische informatie. Met deze technische informatie is het voor ons makkelijker ...
    • Hoe stel ik twee-factor authenticatie in? (beheerders)

      In dit artikel leggen we je uit hoe je een twee factor authenticatie kan afdwingen voor jouw klanten, hoe je deze kan resetten en hoe je deze weer kan 'uitschakelen' voor WeSeeDo gebruikers en beheerders. Wil je meer weten hoe dit voor jouw klanten ...
    • Waarom werkt mijn microfoon niet?

      Soms kan het voorkomen dat de microfoon niet werkt bij een gesprek. Een veel voorkomend probleem is dat de microfoon wordt gereserveerd door een andere applicatie of dat de instellingen voor bijv. privacy niet goed staan. Windows Druk op WIN+R Type ...