Waarom krijg ik geen goeie verbinding op Internet Explorer?

Waarom krijg ik geen goeie verbinding op Internet Explorer?

Verbindingen kunnen niet tot stand komen bij gebruik van de browser internet Explorer. Internet Explorer ondersteund namelijk geen videobel functionaliteit, welke vereist is voor het gebruik van WeSeeDo. Je kunt overschakelen naar Google Chrome, Firefox of Microsoft Edge. Wij raden het gebruik van Google Chrome aan voor het beste resultaat.

Je kunt de link uit de adresbalk kopiƫren en plakken in de gewenste browser. Dit doe je als volgt:

  1. selecteer de tekst uit de adresbalk
  2. druk op de rechtermuisknop en selecteer kopiƫren OF Gebruik de toetsencombinatie Ctrl + C.
  3. Ga naar een andere browser en klik op de adresbalk
  4. druk op de rechtermuisknop en selecteer plakken OF Gebruik de toetsencombinatie Ctrl + V.
  5. Druk op enter, u bent nu klaar voor het gesprek

Internet Explorer is een sterk verouderde browser. Microsoft heeft de browser inmiddels vervangen door de browser Edge. Internet Explorer wordt de komende tijd steeds verder uitgekleed. Eind 2021 stopt Microsoft met de ondersteuning van Internet Explorer.

Zorg dus dat je een andere browser gebruikt. Elke moderne browser is geschikt voor het gebruik van WeSeeDo. Wij raden het gebruik van Google Chrome aan. Google Chrome ondersteund alle technieken van WeSeeDo. Je kunt Google Chrome hier downloaden:


    • Related Articles

    • Waarom krijg ik de 'toegang geweigerd' melding op mijn IPhone?

      Als je een melding krijgt van "Toegang geweigerd" wat betreft camera- of microfoontoegang op je iPhone, betekent dit dat je browser of een app geen toegang heeft tot je camera of microfoon. Er zijn 2 manieren hoe je deze toegang weer kan verlenen. ...
    • Waarom zie ik een grijs scherm en/of een rode driehoek?

      Waarom zie ik een grijs scherm? Het grijze scherm met een rode driehoek rechtsonderin het scherm kan veroorzaakt worden door twee verschillende situaties. Als er wel een verbinding tot stand kan worden gebracht en het gesprek verloopt verder soepel, ...
    • Waarom krijg ik een toestemming foutmelding op Apple?

      Als u wilt schermdelen tijdens een WeSeeDo sessie, maar een permissie foutmelding op uw Apple computer krijgt, check dan of u in uw systeemvoorkeuren de juiste permissies zijn ingeschakeld. Volg de stappen om de computer toegang te geven om uw scherm ...
    • Waarom doet mijn camera het niet?

      De camera werkt niet Wanneer u een melding krijg dat de camera niet gedetecteerd kan worden dan heeft dit vaak te maken met dat de camera niet gebruikt kan worden door de webbrowser. Is de camera goed geïnstalleerd? Windows In Windows kunt u via ...
    • Kan ik notificatie e-mails uitzetten? (Outlook en Gmail)

      Kan ik de notificatiemailtjes die ik krijg uitzetten? WeSeeDo stuurt notificatie mailtjes als er een afspraak is gemaakt, wordt geannuleerd en worden er herinneringsmails gestuurd 24 uur voordat de afspraak begint (wanneer de afspraak minimaal 36 uur ...