Algemeen
Hoe snel ontvang je een afspraakbevestiging na het maken van een afspraak?
Zodra je via WeSeeDo op 'Uitnodiging versturen' klikt, ontvangt je binnen één minuut een bevestigingsmail. Je gesprekspartner krijgt tegelijkertijd ook een uitnodigingsmail. Dit snelle proces zorgt ervoor dat beide partijen direct alle nodige ...
Kan ik WeSeeDo gebruiken in full-screen modus?
Hoewel WeSeeDo zelf geen ingebouwde full-screen functionaliteit biedt, zijn er wel browserinstellingen die dit mogelijk maken. Ontdek hieronder hoe je deze instellingen kunt gebruiken om WeSeeDo in volledig scherm te bekijken. 1. Full Screen via F11: ...
Hoe wissel je van camera, microfoon en speaker tijdens een WeSeeDo gesprek?
Bij het voeren van videogesprekken via WeSeeDo kan het soms nodig zijn om tijdens het gesprek van camera, microfoon of speaker te wisselen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je merkt dat de huidige apparatuur niet optimaal werkt, of als je wilt ...
Wat zijn de verschillende rollen binnen de WeSeeDo omgeving?
WeSeeDo kent vijf verschillende rollen binnen de beheeromgeving. Onder iedere site is het mogelijk om deze accounts toe te kennen aan een gebruiker. WeSeeDo’er Het gebruikersaccount ‘WeSeeDo’er’ (ook wel ‘Agent’ genoemd) heeft de mogelijkheid om een ...
Waarom heb ik een geel vlak linksboven in mijn scherm? (Firefox geeft XML Parsing Error)
Waarschijnlijk maak je gebruik van Mozilla Firefox als browser. De melding is namelijk een bekende bug in Firefox, waar lang niet iedereen last van heeft en waar wij als WeSeeDo zijnde helaas niets aan kunnen doen. Firefox toont namelijk een soort ...
Hoe werkt de chat functie in WeSeeDo?
Hoe kan ik chatten? Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om te chatten met uw gespreksdeelnemers. Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk: Klik op het icoon met de text wolkjes, groen omlijnd in het plaatje hierboven. De chat ...
Waarom krijg ik geen goeie verbinding op Internet Explorer?
Verbindingen kunnen niet tot stand komen bij gebruik van de browser internet Explorer. Internet Explorer ondersteund namelijk geen videobel functionaliteit, welke vereist is voor het gebruik van WeSeeDo. Je kunt overschakelen naar Google Chrome, ...
Kan ik notificatie e-mails uitzetten? (Outlook en Gmail)
Kan ik de notificatiemailtjes die ik krijg uitzetten? WeSeeDo stuurt notificatie mailtjes als er een afspraak is gemaakt, wordt geannuleerd en worden er herinneringsmails gestuurd 24 uur voordat de afspraak begint (wanneer de afspraak minimaal 36 uur ...
Hoe sla ik de Console Log op?
Console Log opslaan Wanneer de sessie spontaan word afgebroken of als je tijdens je gesprek een zwart scherm ervaart kun je ons de console log opsturen, dit is alleen technische informatie. Met deze technische informatie is het voor ons makkelijker ...
Hoe werkt de wachtkamer?
Wanneer kan ik mijn cliënt oproepen? Zodra u een afspraak heeft aangemaakt krijgt uw gespreksdeelnemer een mail met een uitnodiging voor het beeldbel gesprek en kan de gespreksdeelnemer, door middel van de verkregen link, in de wachtkamer plaats ...
Hoe kan ik mijn scherm delen?
Beeldscherm of applicatie delen Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om uw scherm te delen. Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk: Navigatiebalk Klik op de drie puntjes aan het einde van de navigatie balk. U kunt kiezen uit de ...
Hoe kan ik WeSeeDo op mijn bureaublad zetten? (snelkoppeling aanmaken)
Snelkoppeling aanmaken Om WeSeeDo snel te kunnen starten, kunt u gemakkelijk een snelkoppeling aanmaken voor op uw bureaublad. Hieronder staat beschreven hoe dit te doen is. Windows WeSeeDo Open Google Chrome en ga naar https://login.weseedo.nl/. ...
Waarom is mijn gebruikersnaam of wachtwoord incorrect?
Wanneer de melding verschijnt dat de gebruikersnaam of het wachtwoord onjuist is, controleer dan het volgende: Is de URL correct? Voor WeSeeDo is dit: https://login.weseedo.nl/ Voor WeSeeDo Direct is dit: https://login-direct.weseedo.nl Voor de ...