Waar en hoe log ik in op mobiele apparaten?

Waar en hoe log ik in op mobiele apparaten?


Apple:  
Als Agent kunt u met een iPhone of iPad product inloggen, dit doet u in Safari en niet met Google Chrome, Chrome is namelijk op een iPhone en iPad Safari in een uitgekleed jasje met de looks van Chrome.
Dit zorgt ervoor dat niet alle functies van ons systeem werken, daarom moet u als Agent inloggen op Safari met een iPhone of iPad.
Wij ondersteunen ons product alleen vanaf iOS-13 
  1. iPhone
    1. Open de applicatie Safari
    2. Ga naar http://login.weseedo.nl/ voor WeSeeDo Basis
      Ga naar http://login-direct.weseedo.nl/ voor WeSeeDo Direct
    3. Login met uw email adres en wachtwoord
  2. iPad
    1. Open de applicatie Safari
    2. Ga naar http://login.weseedo.nl/ voor WeSeeDo Basis
      Ga naar http://login-direct.weseedo.nl/ voor WeSeeDo Direct
    3. Login met uw email adres en wachtwoord
Android:
  1. Android
    1. Open de applicatie Google Chrome
    2. Ga naar http://login.weseedo.nl/ voor WeSeeDo Basis
      Ga naar http://login-direct.weseedo.nl/ voor WeSeeDo Direct
    3. Login met uw email adres en wachtwoord



    • Related Articles

    • Hoe sla ik de Console Log op?

      Console Log opslaan Wanneer de sessie spontaan word afgebroken of als je tijdens je gesprek een zwart scherm ervaart kun je ons de console log opsturen, dit is alleen technische informatie. Met deze technische informatie is het voor ons makkelijker ...
    • Hoe kan ik WeSeeDo op mijn bureaublad zetten? (snelkoppeling aanmaken)

      Snelkoppeling aanmaken Om WeSeeDo snel te kunnen starten, kunt u gemakkelijk een snelkoppeling aanmaken voor op uw bureaublad. Hieronder staat beschreven hoe dit te doen is. Windows WeSeeDo Open Google Chrome en ga naar https://login.weseedo.nl/. ...
    • Hoe kan ik mijn scherm delen?

      Beeldscherm of applicatie delen Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om uw scherm te delen. Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk: Navigatiebalk Klik op de drie puntjes aan het einde van de navigatie balk. U kunt kiezen uit de ...
    • Kan ik notificatie e-mails uitzetten? (Outlook en Gmail)

      Kan ik de notificatiemailtjes die ik krijg uitzetten? WeSeeDo stuurt notificatie mailtjes als er een afspraak is gemaakt, wordt geannuleerd en worden er herinneringsmails gestuurd 24 uur voordat de afspraak begint (wanneer de afspraak minimaal 36 uur ...
    • Hoe stel ik twee-factor authenticatie in? (gebruikers)

      In dit artikel leggen we je uit hoe jij je twee factor authenticatie moet instellen. Wil je meer weten hoe jij dit voor jouw omgeving moet activeren, kijk dan hier verder. Google authenticator downloaden Om gebruik te maken van twee factor ...