Hoe snel ontvang je een afspraakbevestiging na het maken van een afspraak?

Hoe snel ontvang je een afspraakbevestiging na het maken van een afspraak?

Zodra je via WeSeeDo op 'Uitnodiging versturen' klikt, ontvangt je binnen één minuut een bevestigingsmail. Je gesprekspartner krijgt tegelijkertijd ook een uitnodigingsmail. Dit snelle proces zorgt ervoor dat beide partijen direct alle nodige informatie hebben en de afspraak meteen in hun agenda kunnen zetten.

Wat bevat de uitnodigingsmail (afspraakbevestiging)

De uitnodigingsmail van WeSeeDo is zorgvuldig samengesteld om alle relevante informatie overzichtelijk aan te bieden:

  • Directe link naar de afspraak: Een prominente knop met de tekst ‘Klik hier om het gesprek te openen’ leidt uw gesprekspartner naar de digitale wachtkamer op het geplande tijdstip.

  • ICS-bijlage voor agenda integratie: Om het gemak te vergroten, bevat de mail een ICS-bestand waarmee de afspraak met een paar klikken in de Outlook-agenda (of andere compatibele agenda's) geplaatst kan worden.

  • Meegezonden documenten: Indien u besluit een PDF-document toe te voegen aan de uitnodiging, wordt deze ook meegezonden in de uitnodigingsmail, zodat je esprekspartner alle benodigde informatie bij de hand heeft.


Kan ik ook mijn mail personaliseren?

WeSeeDo biedt ook mogelijkheden tot personalisatie. Je kunt het bedrijfslogo en de uitnodigingstekst in de uitnodigingsmail aanpassen via de WeSeeDo-beheeromgeving, zodat de communicatie perfect aansluit bij je huisstijl. Mocht je geen toegang hebben tot deze beheeropties, dan is het raadzaam contact op te nemen met je beheerder.

Hoe zet ik de afspraakbevestiging uit?

Vind je het niet nodig om zelf een bevestiging van de afspraak te ontvangen? Dan biedt WeSeeDo de optie om deze voorkeur aan te passen. Dit kan ook in de beheeromgeving. 

Herinneringsmails

Je kunt ook tot drie herinneringsmails instellen via de beheeromgeving. Dit zorgt ervoor dat zowel jij als je gesprekspartner, bijvoorbeeld één uur voor de afspraak, nogmaals een e-mail ontvangen met de link en de tijd van de afspraak. Het is echter belangrijk om te weten dat voor afspraken die minder dan vier uur van tevoren worden gemaakt, geen herinneringsmails worden verzonden, ongeacht de ingestelde herinneringen. Deze maatregel zorgt voor heldere communicatie en voorkomt onnodige e-mails bij last-minute afspraken.






    • Related Articles

    • Hoe wissel je van camera, microfoon en speaker tijdens een WeSeeDo gesprek?

      Bij het voeren van videogesprekken via WeSeeDo kan het soms nodig zijn om tijdens het gesprek van camera, microfoon of speaker te wisselen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je merkt dat de huidige apparatuur niet optimaal werkt, of als je wilt ...
    • Hoe werkt de wachtkamer?

      Wanneer kan ik mijn cliënt oproepen? Zodra u een afspraak heeft aangemaakt krijgt uw gespreksdeelnemer een mail met een uitnodiging voor het beeldbel gesprek en kan de gespreksdeelnemer, door middel van de verkregen link, in de wachtkamer plaats ...
    • Waarom hoor ik of mijn gesprekspartner een echo tijdens het gesprek?

      Heb je tijdens online gesprekken last van een echo? Dit fenomeen, waarbij deelnemers zichzelf terug horen, kan storend zijn. Het komt vaak voor wanneer deelnemers geen koptelefoon gebruiken en tegelijkertijd de microfoon van hun apparaat aan hebben ...
    • Hoe stel ik twee-factor authenticatie in? (gebruikers)

      In dit artikel leggen we je uit hoe jij je twee factor authenticatie moet instellen. Wil je meer weten hoe jij dit voor jouw omgeving moet activeren, kijk dan hier verder. Google authenticator downloaden Om gebruik te maken van twee factor ...
    • Hoe stel ik twee-factor authenticatie in? (beheerders)

      In dit artikel leggen we je uit hoe je een twee factor authenticatie kan afdwingen voor jouw klanten, hoe je deze kan resetten en hoe je deze weer kan 'uitschakelen' voor WeSeeDo gebruikers en beheerders. Wil je meer weten hoe dit voor jouw klanten ...