WeSeeDo en PharmaPartners

WeSeeDo en PharmaPartners

WeSeeDo en PharmaPartners hebben de handen ineengeslagen om veilig beeldbellen vanuit de verschillende zorgsystemen van PharmaPartners zo makkelijk mogelijk te maken. Dat betekent dat zorgverleners vanaf nu ook vanuit Medicom en Pharmacom veilig en gemakkelijk kunnen WeSeeDo’en met patiënten. 
Hieronder vind je de korte handleiding. 
In deze video leggen we je graag uit hoe het werkt:


    • Related Articles

    • Hoe wissel je van camera, microfoon en speaker tijdens een WeSeeDo gesprek?

      Bij het voeren van videogesprekken via WeSeeDo kan het soms nodig zijn om tijdens het gesprek van camera, microfoon of speaker te wisselen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je merkt dat de huidige apparatuur niet optimaal werkt, of als je wilt ...
    • Camera problemen WeSeeDo - Direct

      WeSeeDo - Direct Als u bent ingelogd in uw WeSeeDo Direct omgeving kunt u een sms versturen om een beeld verbinding tot stand te brengen. Als u een 06-nummer heeft ingevoerd en op 'verstuur de sms' heeft geklikt zal er vanuit WeSeeDo een SMS worden ...
    • Waar en hoe log ik in op mobiele apparaten?

      Apple: Als Agent kunt u met een iPhone of iPad product inloggen, dit doet u in Safari en niet met Google Chrome, Chrome is namelijk op een iPhone en iPad Safari in een uitgekleed jasje met de looks van Chrome. Dit zorgt ervoor dat niet alle functies ...
    • Kan ik notificatie e-mails uitzetten? (Outlook en Gmail)

      Kan ik de notificatiemailtjes die ik krijg uitzetten? WeSeeDo stuurt notificatie mailtjes als er een afspraak is gemaakt, wordt geannuleerd en worden er herinneringsmails gestuurd 24 uur voordat de afspraak begint (wanneer de afspraak minimaal 36 uur ...
    • Hoe werkt de chat functie in WeSeeDo?

      Hoe kan ik chatten? Binnen uw WeSeeDo omgeving is het mogelijk om te chatten met uw gespreksdeelnemers. Als u in gesprek bent ziet u onderstaande navigatiebalk: Klik op het icoon met de text wolkjes, groen omlijnd in het plaatje hierboven. De chat ...